Esküvőre ceremóniamester, szervező, dj és zenei szolgáltazó

Ceremóniamester - esküvőmesternő

Ceremóniamester - esküvőmesternő

Ceremóniamester esküvőre

2017. augusztus 20. - Ceremóniamesternő

Magamról – Ceremóniamester

Rendkívül szerencsésnek tudhatom magam, hiszen világéletemben azt csinálhattam, amit szeretek.

Gyerekkorom óta meghatározó része életemnek a zene és a rajzolás. Mindig is énekeltem és alkottam – számomra művésznek lenni egyben azt is jelenti, hogy bátorsággal élni. Hiszen alkotni, adni, egymásra hangolódni jó. Szeretek emberekkel foglalkozni, feltölt és boldoggá tesz egy jó beszélgetés, az inspiráló közös munka, játék vagy épp nevetés, és vallom, hogy minden élethelyzetben, minden embertől, akivel összehoz a sors, tanulhatok valamit, akár élethosszig, vagy ki tudja, talán még azután is…

Hogyan lettem  Ceremóniamester és esküvőmesternő?

1997 és 2002 között a Bestiák lánytrió oszlopos tagja voltam, amíg a csapat létezett, de az igazi életem csak a Bestiák után kezdődött. Sokat vezettem műsort, évekig újságot írtam, és végre kiélhettem magam a kreativitás szinte minden formájában: kézzel festett ruhákat gyártottam, lakberendezést, sminkelést tanultam. Az utóbbi majdnem nyolc évben hol külföldön énekeltem egy zenekarral, és hol itthon szórakoztattam és konferáltam, kooridáltam elsősorban esküvőkön és rendezvényeken.

Imádok segíteni, adni, szervezkedni, koordinálni, konferálni, kreatívkodni, énekelni – mindent, ami egy esküvő szervezésével és lebonyolításával kapcsolatos: az esküvőszervezés vagy inkább esküvőalkotás így a hivatásommá lett. Így lettem – szinte egyedüliként az országban – esküvőmesternő és cermóniamester

Sok szeretettel várok hát minden leendő ifjú párt, aki bizalmat szavaz nekem.

Kívánok mindenkinek boldog életet és sok szeretet, boldogságot!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvomester-ceremoniamester.blog.hu/api/trackback/id/tr4512765320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása